TACK FÖR GÄSTBLOGGNINGEN TOVE!

Hej nu är det janelle här igen haha.. Bästavännen tove ville gästblogga från österike! så varför inte? :) När jag kommer till mamma så kommer det bli en finare design! Gjorde bara en slarvig för jag inte ville ha kvar den andra, vet inte om jag vågar lägga upp någon dagens outfit nå mer! För jag har nämligen massa myggbett.. Som jag absolut hatar! Men dem verkar älska mig.. So let's see about that.. Kom hem för någon halvtimme sen från badet, jag och Ingrid badade i bollekjärn, dundervarmt! Vill bada där imorgon också :D Ska leta upp bilder på den så ni kan få se, fast så får det bli om vi ska köpa det eller inte! Jag älskade villan iallafall.. Föresten, förlåt. Angående bilderna, pappa stack på ett möte direkt när vi kom från visiningen så han hann aldrig hjälpa mig. får väl hoppas att han kommer hem snart så dem ligger uppe på bloggen så snart som möjligt! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0