HATAR DIG DUBBELT!

hon som gjorde min design, hon härmade inte dig. okej, det blev lika men hon sa " okej det blev lika men då ursäktar jag? och repliken ' ha det gött! ' du började skriva den men den är INTE din bara för det. du & jag hatar varandra. varför vet jag faktiskt inte. eller jo nu vet jag. men d skrev på din blogg " här är bloggen, det är hon ni ska hata " ursäkta men bestämmer du att folk ska hata mig, haha det var dummaste jag hört av någon faktiskt. men ni andra, hata mig om ni vill. men då hatar ni inte mig på riktigt, för ni känner inte mig. usch, vad jag hatar sofia!


Kommentarer
Postat av: neda

hej jag gör designers som kostar 50 kr via önskemålen är du intresserad hör av dig då .. =)

2010-07-06 @ 18:25:55
URL: http://bluephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0