GRATTIS MORMOR! ÄLSKAR DIG.

Idag så blir det mycket som händer! Ska strax dusha sen går jag och mamma till gränby centrum och shoppar! Ska köpa en bh, nagellacksborttagning & något mer. Om det finns rea på t-shirt så blir det tredje köpet! Efter gränby centrum kommer mamma hämta en klänning jag ska ha! Min mormor fyller nämligen sjuttio år idag, grattis mormor! Jag älskar dig. Så jag kommer vara i skjutskär där femtioen andra personer kommer vara också, haha :) Ska vara i en resturang och kanske kommer hem på kvällen eller så sover vi där! Då blir det ingen uppdatering för imorgon så har jag bråttom, ska packa och allting till husarö. Som jag kommer åka med Kajsa dit! Det är min låtsas mamma kan man säga. Har bott med henne som liten i några år. Nu ska jag skynda mig, blev lite långt inlägg! Klockan går säger mamma, haha. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Frida

lottar ut gratis design!

http://ffridaranden.blogg.se/2010/july/lottar-ut-en-design-1.html#comment

2010-07-14 @ 22:47:02
URL: http://ffridaranden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0