utmaningarna, 12 och 13.

Gjorde inte någon utmaning igår. så jag gör både den från igår nu och den idag nu.
dag 12 - i min handväska.
okej. fattar inte punkten med det här? men antagligen att jag ska skriva vad jag har i min handväska. nu är då så att jag har en skolväska jag går runt med. inte någon jävla handväska som jag försöker leka vuxen med. men jag har min loggbok, min pärm, min plånbok, min skåpnyckel, handsfreen, två block. ett randigt och ett rutigt. i min väska :)
dag 13 - den här veckan.
okej. nu ska jag berätta om hur min vecka har varit. den har varit underbar. har fått julklappar. har gett julklappar. har lekt med min kusins barn. har spelat kort. träffat vänner. umgåtts med släkten. pratat. skrattat. spelat wii. allt möjligt. umgåtts med mina kusiner. ja, allt det härliga. det har varit en sjukt underbar vecka. tack alla för ni som gjorde den. älskar er.

Kommentarer
Postat av: miccis

sv: det är inte jeans, helt vanliga leggings :)

2010-12-27 @ 23:39:26
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0