sista riktiga dagen avklarad.

hade redovisning idag, fick inte godkänt.. suck. är inte alls glad över det! men sånt händer ju ibland? idag var det julbord i skolan, usch. jag, angela & matilda spelade yatsy på matte lektion ( vilket vi fick och det var meningen ) det var inte så roligt. har aldrig gillat yatsy, men hellre det än att jobba haha? idag var det den sista riktigadagen i skolan! puuh, så skönt. imorgon ska vi ha likabehandlingsdag. vi ska prata om hur man behandlar varandra. orkar verkligen inte! har varit med angela nu efter skolan, så därför har jag inte bloggat! hon följde med mig typ nästan hela vägen, tack så mycket! men sen var det en man som sprang mot mig och jag blev LIVRÄDD. men han sa att han inte ville mig något, haha? xd skulle egentligen ha städat mitt rum idag, men jag är så hängig, känns som om jag vill sova och inte vakna på ett tag. men ändå vill jag dricka jucie! helt konstigt, men ska hoppa in i duschen nu! svarar på lite kommentarer senare. criminal minds börjar 21.00. puss!

jag var alldeles darrig, frusen och världens huvudvärk när jag kom hem.. bild tagen igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0