patetisk.se

28-12-2010, carolina hedén fru, du är bäst! :'D
staaaa.
haha wtf? det finns hemsidor som har kläder från olika länder. skrev fel när jag skrev "världar" haha. fail där sorry.. det är klart jag kaxar när du kommenterar sånna här patetiska kommentarer? haha, jag borde inte växa upp. jag är inte någon anonym som sitter och kommenterar sånt där. jag har faktiskt ett liv. och det finns ju bevis på det dessutom :) min blogg om inte annat ;) du borde växa upp däremot. och sluta vara så omogen och patetisk. jag tjänar inte på att vara kaxig men du tjänar inte på att vara random och patetisk och kommentera sånt här skit :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är verkligen sista gången jag kommenterar dej, jag fattar inte ens varför jag läser din blogg? ._. men seriöst kan du några andra ord än patetisk och omogen? jag är anonym så mycket jag vill. kanske för att jag inte vill skaffa fiender och saker, jag menar, jo jag går i kunskapsskolan.

tycker bara synd om dej. du kanske har ett toppenliv när det gäller sociala grejor men annars? du är ju inte ens modig till att lägga ut dina betyg till exempel. nejnej.

Sorry om jag irriterar dej. jag ska sluta. som jag sa innan, lev på<3

2010-12-30 @ 00:12:31
Postat av: Frida

Jag tkr själv att det är ganska patetiskt att han eller hon kommenterar för att det är ditt liv.

Men det är också ganska patetiskt av dej att svara och att inte godkänna den, eftersom det är en blogg som är för ALLA,

2010-12-30 @ 13:15:48
URL: http://ffridaranden.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kanske är du

2010-12-30 @ 23:11:40
Postat av: olga

ingen har tvingat dej att läsa hennes blogg

läs elr dra !

2011-01-03 @ 16:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0