julafton

vi har öppnat alla julklappar, kollat på kalle anka, beethoven, askungen, snövit och de sju dvärgarna! gud så härligt. älskar känslan. fick masser av julklappar, kläder, pengar, smycken och wii! dessutom var nintendo wii't rött! alltså, verkligen knall rött! för att mario fyller 25 :) det var finare med rött tycker jag hehe :D ni kan få bild sen. vi har även suttit och spelat mitt wii.. är helt galen i det, även min kusin nathalie och hon är liksom 22 :) hon och jag älskar det, hihi. men nu ska vi käka... men alla bilderna från idag kommer senare ikväll. jag har även massa bilder på lucas.. haha, jag har ju bärt på honom mycket idag! jösses så sprattlig han är :)

 
visar mina julklappar också! men bilderna kanske kommer i olika inlägg, men förhoppningsvis i samma :) hoppas ni har haft en bra dag. för det har jag verkligen haft, lite stressigt i början, men sen blir allting i bra stämning :) är sjukt nöjd med allt jag fick! Vad fick ni i julklapp? kram & god jul på er!
Trackback
RSS 2.0