här rullar det på med kommentarer haha..

många posetiva men lite negativa. haha aja, man får väl tåla sånt om man har en blogg. så jag bryr mig faktiskt inte. ni får skriva vad som helst, jag tar inte åt mig längre. så careface där va :)


har precis duschat, tagit bort sminket, städat mitt rum lite och satt på ansiktmask. ska ta av den snart. mamma ska göra så att mitt hår blir lockigt till imorgon. vet inte varför jag vill ha så imorgon, men jag vill bara. det var länge sen. men ja, jag har haft en himla bra söndag ( även tredje advent ) och nu längtar jag som tusan till nästa helg! haha!



men ska tagga nu, typ godnatt för idag! haha tja0!


Kommentarer
Postat av: Angela

Haha, Janelle. Det var väl inte länge sen du hade lockigt hår? Du har haft det nästan hela veckan ;)

2010-12-12 @ 21:07:22
URL: http://maskara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0