Dag 08 – Ett ögonblick

Dag 08 – Ett ögonblick


Ett ögonblick, jadu. Det har varit miljontals sådana i mitt liv måste jag ju säga. Men jag kan väl ta " första gången jag var utomlands " Det var när jag var fyra. Jag var sjukt rädd för långben, ni vet han med Kalle Anka och alla dem där? Långben kom fram till mig och jag blev skiträdd. Jag vågade inte ta autograf av honom.. Sen " lärde " pappa mig att äta pannkakor med socker, mums så gott det var! Han blev ju sjuk några dagar där också.. Han blev matförgiftad, han låg bara i sängen.. Medans jag lekte med mina dockor, hjälpa honom och gav honom vatten och allt han ville ha. När alla städerskor kom in och ville städa, så pratade jag med dem och sa att dem skulle gå.. Haha, ja. Det var kul där ska jag ju säga.. Glömmer aldrig det, min första utomlands resa, haha. Älskar dig pappa ♥
Ett annat ögonblick var när min pappa var påskhare, jag blev skiträdd. Sprang bakom min kompis som var två år äldre.. Haha! Glömmer aldrig det, han såg så läskig ut med sina morrhår och öronen :o Haha, guud alltså!

Kommentarer
Postat av: emmanorrman -

hahah , men ååh !

gulligt o höra :')<3

2010-12-23 @ 00:46:48
URL: http://emmanorrman.blogg.se/
Postat av: emmanorrman -

uppdateeeeeraaa sötnos !

i love you're blog ! <3

2010-12-23 @ 11:49:20
URL: http://emmanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0