JAG VILL SOVA!

herregud.. vill inte vara vaken såhär tidigt, men kan ju inte somna om så vad finns det att göra? idag är det fredag den trettonde, då vissa har otur och andra inte. jag " tror " på den här dagen eller hur man ska säga. asså jag brukar få otur.. för redan igår när jag skulle käka smörgås och oboy så kom det ut oboy över hela diskbänken.. lyckat?! sen för nått år sen eller så, då dog min hamster på fredag den trettonde.. ja, en massor har hänt mig helt enkelt. så jag hatar den här dagen kan man säga. jag och julia är livrädda att det ska hända något när vi åker till bollnäs.. men det får vi ju hoppas på att det inte gör! nu ska jag äta och sen tänkte jag lägga upp vad jag använder för smink & kanske parfymer jag sällan brukar använda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0