Good morning

Ja, såhär önskade jag att min frukost såg ut just nu, men sorgligt nog så är det inte så haha... Alltså, som ni säkert redan vet så är den bästa måltiden enligt mig frukost, och kommer alltid att vara. Får alltid i mig hur mycket frukost som helst till skillnad från mina vänner och familj haha. 
 
Så att vara ute i stugan på sommaren är verkligen livet för mig. Jag vaknar, är hur ful och nyvaken som helst, går ut till soligt väder, gör iordning en stor och fräsch frukost som jag äter tillsammans med min familj samt vänner med massor av skratt och natur runt om mig. 
 
Sitter iallafall här nu och äter mina äggmackor, senare idag ska jag iväg och fixa en sak gällande mitt stativ, har tappat bort den där saken man har mellan kameran och stativet för att det ska hålla ihop, så måste köpa en ny genast! Har ju köpt så mycket nytt nu som jag vill visa er i en video istället för bilder liksom!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0