Q/A

Men åå var har du köpt den där toppen på bilden??? :D Såå fin ju!
- Visst är den? Köpte den i london, men minns tyvärr inte vilken affär... 
 
Hur fixar du dina bilder? Dom är alltid så skarpa och fina färger :) 
- Jag redigerar dem faktiskt på picmonkey, har egentligen photoshop på min ena dator, men har inte riktigt haft ork eller tid till att komma igång med det än tyvärr.. Tackar! =)
 
Hej Janelle! Har sett flera gånger att du skrivit bonussyskon i fler inlägg, hur gamla är dom och vad heter dom?
- Hejhej! :) Det är tre stycken och dem är 5,7 och 9 :) Oliver, Ronja och Robin heter dem! Så alla tre är yngre än mig. 
 
När ska du byta header? O.O
- Hmm... När det blir fint väder haha! Så skyll på vädret ;) Har tänkt jätte länge nu att ta lite olika slagsbilder utomhus och välja vilken jag vill ha som header, men det är ju satans kallt... Vart är sommaren?

Vem liknar du mest utav dina föräldrar?
- Ja, de flesta skulle nog säga mamma direkt, eftersom att jag är så ljus. Min ögonfärg och min hårfärg har jag nog fått från henne, eller ja, vem vet, både var ju blonda förut, men pappa blev ju mörkhårig senare. Men alltså, om man tänker på helheten, är jag väl lik mamma mest, men när man tänker på detaljer i utseendet, skulle jag nog säga pappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0