O.P.I

Häromdagen köpte jag som sagt ett nytt nagellack, ibland får jag vissa faser då jag total älskar en färg och måste ha det till allt, tex för några månader sedan så älskade jag färgen rött. Så målade mina naglar röda för att kunna piffa upp en outfit och var besatt av den färgen helt enkelt.
 
Men nu kände jag för en ny färg, nämligen ljusrosa! Har aldrig målat mina naglar i den färgen förut så får se om jag trivs i det! Kommer visa bild i veckan hur det ser ut och om jag är nöjd med det. Hoppas även på att det här nagellacket är värt 150 spänn också, det ska tydligen sitta kvar länge så det hoppas jag att det gör också. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera och utrustning? :P

2014-01-12 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0