JUST GOT HOME

Kom precis hem och sitter nu lite framför datorn och lyssnar på musiken som går på radion. Tycker det är mycket roligare för då vet man inte vad för låtar som kommer och man kanske får höra en nostalgisk låt eller hör en ny som man diggar. 
 
Sitter mest och väntar på att tiden ska bli halv sex för att då ta mig till middagen jag ska på! Ska bli sååå gott med mat hehe, har inte ätit sedan frukost så jag känner mig lite tom i magen. Vill helst inte ta någon frukt nu heller, ska ju få plats med massor av gottigott till bion också liksom, he-he. Filmen vi ska se är 'hundraåringen', den verkar sjuk rolig. Det handlar om en man som är hundra år och han har väldigt mycket energi för att vara så gammal. Han bor på ett hem och en dag han rymmer ifrån det hemmet så därifrån får man följa hans roliga resa. ^^
 
 
 
 
     
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0