Chocolate all the way

Direkt när jag slutade skolan så drog jag ner på stan med bästis för att köpa nagellack till mig själv och för att hjälpa henne hitta jeans. Sedan var det bara att mellanlanda hemma (vilket innebar, äta mellanmål, ladda mobilen och byta om), för att sedan gå till affären!
 
Och nu när jag väl kommit hem därifrån så är det time for pancakes! Vet inte hur länge sedan det var. Men här ovan har ni iallafall bild på lite utav det jag köpte i affären (köpte också lite saker som behövdes haha) men det behöver ni inte se. Hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Åh gud va gott det ser ut!

2014-01-11 @ 13:11:14
URL: http://oliviaeliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0