Svar på frågor

Varför bytte du skola för tre år sen?
- För jag ville fokusera mer på skolan eftersom vi då var ett stort gäng fjortisar som inte gjorde något annat än att tjafsa.

Vad är det för sommarjobb du har?
- Jag har ett foto jobb på en tidning :)

Hur lärde du känna Angela?
- Vi umgicks när vi va små, runt 6 års åldern då min moster bodde granne med Angela och vi träffades genom en vän vars mamma kände min moster. Då lekte vi på gården väldigt ofta när jag kom och hälsade på. Sedan flyttade min moster och vi sågs inte mer förrän i sexan då vi kände igen varandra. Och sen dess har vi varit bästisar. ♥

 


Vad var det för fel på din cykel?
- Jag lät den stå ute hela vintern så den blev rostig, fick punka osv...

Kan du inte sätta tillbaka frågelådan i din blogg?
- Nej, jag tycker den var väldigt jobbig och i vägen... Dessutom tycker jag att min blogg blir mer oseriös med frågelådan.

Har du syskon?
- Nej.

När du har tränat varför vill du inte duscha på gymmet?
- För jag tycker det är obehagligt att andra ska se min kropp, det är liksom min privata del haha...

Vilken linje/skola ska du gå i? Ligger den i Uppsala?
- Jag ska gå Hotell linjen i Ekeby gymnasiet.

Varför tog du bort presentationen på dig själv i den nya blogg designen?
- Jag vet faktiskt inte, jag tror jag var less på texten och tyckte att den såg oprofessionell ut.


Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

sv: åh tusen tack, vad glad jag blir :)
ha en fin dag ❤

2013-06-24 @ 09:29:39
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0