Cykeltur

 
 
 
Direkt när jag kom hem från jobbet (som det bara är två dagar kvar på nu, vilket är sorligt... Kommer sakna det så himla mycket!) så bytte jag om till svarta shorts (avklippta leggings) och drog ut på en cykel runda! Hur skönt som helst, det var så länge sen jag cyklade så nu när jag körde fort så flåsade jag som i bomben haha! Så dum som jag var så lät jag ju min cykel stå ute hela vintern så därav var jag tvungen att laga den och det tog ett tag innan jag tog mig tid till att lämna in den, men nu är den fixad iallafall! 
 
När jag kom hem igen så tog jag en snabb dusch, gjorde iordning två knäckebröd med smör på och sedan en skål fil med pumpafrön, linfrön, solrosfrön, lite havregryn och russin! Hur jäkla gott som helst alltså. Och så slog jag mig ner i soffan framför ett avsnitt av pretty little liars. Och nu ska jag redigera lite bilder till imorgon, för då är det näst sista dagen, då allt ska vara klart för vår tidning! Och på fredag blir det chill dag, grillning och förhoppningsvis sol och bad också! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0