Saturday

Gick upp rätt så tidigt imorse och gick på en promenad innan det började snöa.. Fy vad tråkigt att vårt land jämt får humörsvägninar när det gäller vädret haha.. Idag har jag inte så mycket på schemat, ska mest plugga matte och SO.. Yaay va roligt.. Haha not. Men förhoppningsvis så kanske jag träffar någon vän senare så jag inte får en ur trist helg.
 
Tänkte bjuda på lite bilder från Åre som jag inte hunnit visa er! ♥ Vi var ju bla och fikade på krogen en kväll som jag skrev, men vi var även på en skidtävling, där dom gjorde volter i luften osv.. Vissa av dom åkte till och med skidor baklänges, haha fatta va läskigt! Jag skulle aldrig våga det. Men det var jätte roligt att se på! Fick med lite härliga bilder också.
 

Kommentarer
Postat av: Fashionandphotos

Svar: Tack hihi, hon fyllde år så ville påminne henne om en massa fina minnen hihi ;)

Älskar andra bilden!! Kram

Svar: Va gulligt! Tack så mycket! =)
janellanderson.blogg.se

2013-04-13 @ 16:11:37
URL: http://fashionandphotos.blogg.se
Postat av: Clara

Så härliga bilder!

2013-04-14 @ 20:37:04
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0