Coco pops

Efter skolan skulle jag egentligen tränat på gymmet men efter idrottens boxningspass så skippade jag det. Hade världens träningsvärk och mensvärk och det kändes inte så bra. Så jag gick hem och åkte iväg till GC med mamma och köpte en tröja som jag hade lagt undan. Vi åkte sen vidare till mormor och morfar nu när dom flyttat hit igen, känns så himla bra att ha nära så jag kan ta vara på tiden med dom ♥. Och så var vi där fram tills nu, så jag ska hoppa i sängen direkt så jag orkar med skoldagen imorgon och ett pass på gymmet. Godnatt!
 
Föressten, angående bilden så är det en bild jag tog i åre. Ett jätte söt paket till dessa godingar, har aldrig smakat dom förut men dom var så himla goda! Dock inte alls nyttiga men man kan ju unna sig med dom här istället för godis/bakelser kanske?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meg

åh nostalgi på dom där flingorna!

2013-04-13 @ 10:29:03
URL: http://megs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0