Sitter på balkongen

I tisdags åkte jag och bästis till Göteborg! Glömde uppdatera om det dock, men det gör väl inget? Vi kom iallafall hem igår kväll. De tre dagarna där har varit jätte mysiga, vi har gått runt på stan och kollat lite, fikat på ett fik, gått på bio och sett (the amazing spiderman). Och så har vi varit på liseberg och värmen har varit på topp ♥ Vi har haft det sjukt underbart i göteborg :-)
 
Nu ligger jag och solar, finally så är det fint väder i Uppsala..  Men just då så ska jag ju självklarrt inte ha något inplanerat så jag vet inte vad jag ska hitta på idag, ligger väl och solar ett tag och kanske drar ut och tränar på kvällen eller något..  Haha don't know. Förmodligen så ändras planerna!
 
Visar bilder senare från göteborg! Vill passa på och njuta av musiken och värmen när den äntligen är här.
 
en bild från turkiet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0