Oh, Miss Katherine Pierce/Katarina Petrova


Ska gå och lägga mig nu. Är helt jäkla slut efter en så lång vecka i Falun med skolan.. Så imorgon ska det bli en låång sovmorgon! Det jag har tidsfördrivit mig med är iallafall att ha gjort det här collaget! Vad har ni gjort i kväll? ^^ Föresten, innan jag går och lägger mig vill jag även säga en till sak!

Alla frågor jag får angående mina lockar och mitt hår osv. Tack så himla mycket! Ni är så himla snälla och underbara. Det är så roligt att ni frågar. Varje gång ni gör det får jag ett stort leende på läpparna (det ska ni verkligen veta!) Hmm.. Det var ju inte så länge sedan jag svarade på den frågan, men jag använder mig av den HÄR trippeltången iallafall. Så ni vet! Och den är verkligen suverän, jag älskar den! Lockarna är bedårande fina och håller i ca ett eller två dygn. Super va? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0