NEW IN

Köpte denna foundation igår! Har provat den i några veckor nu och när prov burken tog slut så drog jag iväg mot affären och fick med mig den hem! Tycker allting är posetivt med denna foundation. Alla andra jag haft har varit totalt usla.

För det första så håller den rätt så bra över dagen, den täcker jätte bra! Den är inte alls ojlig och den är så himla lätt att applicera tycker jag! Själv använder jag fingrarna som verktyg, ingen pensel eller svamp..

Den kommer även vara en perfekt sommar-foundation eftersom den inte är ojlig alls, inte ens i solen! Låter som en galet perfekt foundation va? Well, it is!


Kommentarer
Postat av: Olivia

var köpte du den och vad kostar den? :)

2012-02-16 @ 16:36:43
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0