Härlig dag

Kom just hem från stan där jag var med mamma min, vi gick runt lite och kollade på kläder. Haha vi var så fokuserade på kläder så mycket att båda blev svinhungriga till slut så vi satte oss inne på panini och åt en super god pizza med sallad! :-) Därefter åkte vi hem.
 
Hur som helst, köpte lite som jag tänkte visa er senare! Ska fräscha upp mig lite för snart kommer pappa och hämtar mig, vi ska iväg till farmor och farfar! ♥ 
 
Haha föresten, drömde världens sjukaste dröm inatt.. Vet inte hur, men jag träffade iallafall Paul Wesley, (han som spelar stefan salvatore i vampire diaries). Och han och jag hade jätte roligt tillsammans och vi blev sjukt bra vänner. Så jag följde med honom till USA och hängde med han och resten av vampire diaries skådisarna och blev så bra vän med allihopa, fick hänga med dom vart dom än skulle, fick se när dom spelade in avsnitten, fick läsa manuset och verkligen allt! sedan slutade det med att jag fick vara med i deras show. Haha helt sjukt! Men det var en härlig dröm måste jag säga. ^^♥
 
En bild från göteborg som angela tog på mig i bilen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0