dagens önskeoutfit



hej finisar! vet ni vad? såhär önska jag att jag kunde gå idag! tyckte faktiskt att detta var en väldigt fin outfit. och så har man håret uppsatt i en bulle, ååh så fint! kärlek, ren kärlek till det alltså.♥

gjorde ett litet slarvigt collage, ska visa er lite mer inspiration senare eller imorgon, ååh vad mycket jag har hittat som jag vill ha. haha så typiskt mej, när jag väl börjar sparar till något så hittar jag masser av jeans, tröjor, smycken, skor osv.

men jag ska verkligen försöka hålla mej tillbaka. fast dock behöver jag ju... vinterjacka, höstskor, vinterskor, jeans och mycket med tröjor nu... så vet inte om jag får dröja ut på sparandet.. hoppas verkligen inte det.

nu ska jag forsätta plugga, hoppas ni har det bättre än mej iallafall. vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: josefine =D

svar : ska sötaplutten själv säga?Föressten Snyggt collage! ♥

2011-09-19 @ 21:13:59
URL: http://josefineolssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart kommer byxorna ifrån?

2011-09-19 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0