"vaknar tidigt när man har ledigt, och vill sova länge när man går i skolan"

gaaah! vaknade halv nio idag, vilket är väldigt vanligt. men trodde jag skulle sova längre, så trött som jag var igår natt efter filmen..?

men, som man säger "när man väl vill sova länge för att man har ledigt så vaknar man jätte tidigt, och när man går i skolan så vill man sova länge men måste ta sej upp ur skönhetssängen sin"

fast det kanske var bra att jag vaknade vid denna tid idag? ska ju till pappa och plugga matte ett tag, sedan är det överstökat för helgen! och jag kan göra vad jag vill :) på måndag går skolan igång igen och det är två veckor kvar ungefär! och det är bara att kämpa, sedan förbereder man sej för avslutning och fri i två månader = sommarlov! :)

så nu ska jag börja fixa mej lite, så hörs vi innan jag sticker dit med matten. och när jag kommer hem igen så ska jag kanske träffa någon, ska ringa runt lite och koll! det är inte så jätte fint väder nu, men börjar luta åt det hållet..? man ser ju det blåa komma fram mer och mer och luften är skön :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin dag!: )

2011-05-14 @ 12:49:02
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0