svar på tal

har fått en himla massa kommentarer om att jag ska uppdatera mer, och lägga ut mer outfits osv. visst, det är jätte gulligt att ni tycker om mina uppdateringar och mina outfits och min blogg! men när jag uppdaterar, bestämmer jag själv. jag gör det för att jag vill och tycker det är kul! inte för att ni ska stressa på mej och att jag ska känna tvång att blogga för er skull!? men jag ändå försöka att uppdatera mer och visa mer av mina outfits.

men det är ju rätt så mycket med skolan just nu, även fast det är inte min grej riktigt så måste ta tag i skolan ändå.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna-Li

Okej nej ingen fara, folk kan väl lämna reklam på min blogg hur mycket dom vill :)

Fin blogg du har, har du gjort hela designen själv? :)

2011-03-16 @ 21:16:46
URL: http://hannaaaliholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0