nu är vi helt slut efter ett hårt arbete

har precis städat mitt rum klart, med hjälp av julia! tack busis.:) det blev så stökigt för att vi skulle göra rent ett jätte stort terrarium! (ni kanske undrar varför? jo, för jag hade en ödla förut!)
 
haha, fast min pappa hade en mycket större när jag var fyra.. den var ungefär tre meter lång. (svansen var 1,5 meter ungefär och resten av kroppen var kanske 1,5 eller nått sånt) och nu är vi helt slut, det tog oss flera timmar.
 
nu håller pappa på och lagar pannkakor till alla oss! mums, för vi är verkligen super hungriga efter allt hårt jobb.. förresten, så hade vi jätte mysigt igår på earth hour :), släckta lampor, hela huset var släckt! ingenting var på, varken tv, eller data. så det var bara ljus tända och vi hade en varsin ficklampa. tycker faktiskt att vi i världen borde ha fler earth hour timmar! alltså en timme ungefär varje månad!
 
det skulle väl inte skada? eller vad tycker ni, mina läsare? :)
 
Trackback
RSS 2.0