Come dance with me

Har verkligen inte haft något att blogga om idag! Min dag har bara varit avslappnade och tråkig. Inget intressant att veta helt enkelt. Har pluggat, slappat framför tv:n, tränat, fixat med reklamen (som vanligt haha) och nu har jag precis målat naglarna och ska damsuga hela lägenheten.

Går nog och lägger mig efter det. Ser verkligen inte framemot imorgon bitti. Vart tog all tid vägen!? Det känns som om jag nyss vaknade och hade sovmorgon. Måste upp imorgon bitti tidigt... Fyfan säger jag bara haha.

Har iallafall gått runt i min tjocktröja, ett linne och leggings, gud va skönt! Bara fula hemma kläder haha. Och helt osminkad. Ni anar inte hur skönt det varit! Älskar sådana här dagar då vi är lediga från skolan. Hihi :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0