slutade klockan 1 idag! härligt värre

tjenare bloggläsare, vet ni vad? skulle ju lägga upp bilderna från när jag var angela häromdagen, men det går inte... för mobilsladden vägrar. men jag vet inte?

jag vet att det är dålig uppdatering nu när skolan börjat. men är det verkligen oväntat? jag menar, är ju i skolan från halv nio till två på dagarna, sen när jag ska hem så kanske jag åker till en vän istället, eller åker till stan, eller så kanske jag glömmer bort bloggen? eller så kanske jag har annat att göra, som plugga, städa mitt rum, fixa lite här hemma? så ni får ju vara beredda på att ibland kanske det inte ens dyker upp något inlägg alls en dag.

ni förstår ju mej, om jag inte har helt fel? och på helgerna vill man ju koppla av och göra allt man inte kan göra på vardagarna. hur som helst, fick precis en glasbit i foten.. AJ. men jag fick ut den som tur var! och ett till plus i minuset, är att vi slutade tidigt idag! tjoho vad jag blev glad.

men vi hade jätte tråkiga lektioner, jag somnade på föreläsningen haha, och alla fick utbrott på mej och angela för vi pratade som två pratkvarnar. men sånna är vi, det är fan bara att acceptera haha! (skämtåtsido)

iallafall.. nu ska jag göra några sidor i min kära mattebok och sedan är städ-racet igång. ska ju storstäda mitt rum idag, fy va jobbigt! på en fredag!?! :-(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0