NOT WORTH FIGHTING FOR

Yo la bloggläsare and the blog!
Kom nyss hem från en lång tur till pappas kompis, vi var där i två timmar kanske. Lite mer än så tror jag, men hursomhelst. Kattungarna var underbara! Så söta, trisse och jussie hette dem. Två hanar, dem var norskskogskatt blandat med någon annan ras, en av dem var sjukt lik min katt som dog för någon månad sen.. Han var super mysig, han somnade flera gånger i min sjal i min famn :') har massvis med bilder, lägger ut dom sen, lovar. Justja, vi krattade massvis med löv, dom hade en jätte STOR tomt, vi orkade inte ta hela. men kanske en tredjedel av den? Pappa knäppte kort, lägger ut dem senare ikväll. Orkar inte plocka fram massor av sladdar nu, puss :)

Just nu : har precis ätit! sitter här med julia & spotify. funderar på att göra om bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0