BAD, FÅNGAD AV ETT REGNFALL HAHA

Kom hem för ett tag sen alldeles blöt haha. Först var jag, julia & josefin på fyrishov! Va i vattnet och solade i mellan åt :) Hade störtkul där! Har inte träffat båda dem på länge, så hade verkligen saknat dem. Julia åkte hem några minuter före oss för hon hade bråttom. Josefin skjutsade mig till fjärilsparken och där skulle jag gå av. Haha, men det blev att vi vart kvar i parken och duschade ( med kläder på, för det vart så varmt innan ) När hon åkte hem så gick jag hem! Tog två safari yogurt och kollade på barnkanalen, haha. Ibland är det faktiskt ganska gulligt! Saknar barndomen, fast det gör väl alla nån gång? Nu ska jag mata in bilder på datan för jag har nyss rensat den :) Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0