Dag 01 - presentera mig själv.

Dag 01 - presentera mig själv.
  • Jag tycker att jag har för smala ben.
  • Mina mellannamn är Helena & Maria.
  • Jag har haft rött hår.
  • Jag är väldigt ofta flummig.
  • Ibland kan jag bli väldigt arg och skrika och verkligen bli arg.
  • Jag har opererats tre gånger, blivit nersövd och alltihopa. Tänker inte nämna vart.
  • Jag saknar min gamla skola lite..
  • Jag har åkt skidor hela mitt liv, eller asså åkt mycket. Min pappa älskar ju det så har åkt med honom rätt så ofta.. Och vi äger en stuga i åre :) Så vi åker dit ibland. Jag tycker jag är rätt så bra på att åka skidor.
  • Jag är höjdrädd.
  • Jag vill bli brunett.
  • Jag älskar att fotografera. Jag vill bli fotograf eller modedesigner när jag blir vuxen.
  • Jag är en sån som älskar att vara uppe mycket. Men helt plötsligt kan jag bara decka.
  • Många tycker att jag är lång.
  • Jag är inte så nöjd med mitt utseende.
  • Jag har ändrat min stilhelt. Asså klädstil. Från "fjortisstil" till nästan vuxenstil. Hatar adidas nu haha..
  • Jag har bara ett par jeans. Men det ska ändras :o
  • Jag älskar att bada. Det har jag alltid gjort.
  • Jag blir inte brun så lätt..
  • Jag har sjukt många vänner. Men min absolut allra bästavän är Julia.
Hur jag ser ut:
Jag är 173 cm lång. Mitt hår är rätt så långt. Inte så jätte men lite långt kanske. Många säger att jag har långt..
Jag har nästan platina blont egentligen, men har inte haft min naturliga färg på två år. Nu har jag brunt underhår och blont överhår. Jag typ ett päron huvud, haha. Det är format så iallafall. Jag har rätt så ljus hy. Eller jag tänker aldrig på det men vi säger så! Jag har väldigt långa ben och långa armar. Jag har blåa ögon, och om dem är stora eller små har jag inte tänkt på. Så ni kan ju bedömma det själva, bilden ovanför! Jag har rätt så smala ben, vilket jag inte gillar. Jag tycker det är super fint med kraftiga ben! Så ni som har det, var stolta! :)
Vissa tror att jag har löshår, men det har jag inte. Jag har äkta till 100 % förutom hårfärgen! ;)
Men jag vill skaffa extentions. Fast det kan vara så att jag har för tunt hår för att sätta I.
Om man har tunt så syns det ju igenom..
Nu vet ni lite om hur jag ser ut, är och mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

as läskgt och läsa allt det här , för jag ser precis ut så där , jag har tunt blondt hår och jag är lång , 170 cm

långa armar och ben , blåa ögon

jag har haft mörkt underhår ! :o

Jag är 98a bara så du vet ! :)



jag är också jääteee bleekk



Puss på dig <3

kommentera gärna tillbaxs på min blogg :)

2010-12-15 @ 18:15:44
URL: http://nilssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0