I am a person, not a thing.

WANING FÖR LÅNGT INLÄGG! HOPPAS DU VILL LÄSA! FÖR DET ÄR ETT LÄSVÄRT INLÄGG! :D
hello, sitting here with three wonderful babes. kom hem för en halvtimme sen, har lekt lite med julia i sängen ;) hahah, vi har bara busat lite :) gränby centrum var kul faktiskt, fast hittade inget jag ville ha.. ska ju träffa jossan & julia och katja imorgon igen så då kanske vi går till stan :) där brukar man iallafall hitta kläder mer än vad man gör i gränby.. isåfall måste jag köpa ett par jeansleggins eller vanliga leggins och en tröja eller något :)
vi tog inte så mycket kort på gc.. men lägger upp dem senare idag för jag har inte ork till att
ansluta kameran till datorn just nu när jag har mina bästavänner här, hihi :)
vet inte vad vi ska göra nu, men vi hittar säkert på något ;*

Kommentarer
Postat av: sophia

åå vad fin blogg! vad har du för kamera?

2010-08-22 @ 19:33:23
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0