Hot Pursuit

Hej!
 
Gick upp runt halv elva och åt frukost, tog sedan en dusch och tvättade håret. Tänkte eventuellt ta mig en sväng förbi stan senare och kolla runt lite. Eller så stannar jag hemma och inte gör något vettigt alls. :-) Haha. Skulle däremot behöva städa mitt rum, rejält.. Kläder ligger verkligen hit och dit... Men nog om det!
 
Igår såg jag och mamma denna film här under, Hot Pursuit! Den var så jäkla bra. Verkligen skit rolig, skrattade mig igenom typ hela filmen haha. Att se Sofia Vergara och Reese Witherspoon i samma film var verkligen underhållande! Denna underbara film får 5/5 av mig, rekommenderar den verkligen om ni känner för att skratta lite haha ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Så bra film, riktigt rolig! :)

2015-07-31 @ 07:18:15
URL: http://mizzjo.blogg.se
Postat av: Amanda Jönsson

Denna blev jag pepp på att se nu! Blir nog att sätta på den här någon dag här :)

2015-08-01 @ 22:51:35
URL: http://nouw.com/ammiesvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0