SVAR PÅ FRÅGOR

- Använder du ask.fm?
Nej, är det något jag borde tycker du? 
 
- Har din glugg mellan tänderna växt igen?
Jajamensan, äntligen säger jag bara! Hade dock inte tänkt på det innan du nämnde det så tack ;)
 
- Hur lång är du?
Jag är 1.76 cm!
 
Hur gammal är du?
- Jag fyller 16 nu 8:e augusti.
 
- Har du videofy.me? Skulle vilja följa dig isåfall! Har hört att du lägger ut bra mat videos haha ;)
Ja det har jag! Tackar, kul att höra. Kommer dock börja med andra slags videos också. Så det kommer en bli en stor blandning. ---> http://videofy.me/janelle
 
- Favorit skor?
Mina svarta ballerina!
 
- Favorit jacka? 
Min jeansjacka.
 
- Skulle du kunna filma en "one day of my life" video? :)
Det skulle jag säkert kunna göra!
 
- Hur gör du för att få sån fin hy?
Jag gör inget speciellt, jag tvättar ansiktet noga morgon och kväll med apotekets oparfymerade tvål. Rekomenderar den verkligen! Kan visa bild på den någon gång. Kallvatten är även väldigt bra för hyn (återuppfriskar hyn och torkar ut finnarna), man ska absolut inte tvätta ansiktet med varmt för det gör raka motsatsen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för det tipset, jag ska nog börja tvätta mitt ansikte med kallt vatten istället dåå haha! Hade ingen aning om att det spelade någon roll om man tvättade med varmt eller kallt vatten.

2013-07-27 @ 21:43:05
URL: http://sarahelenaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0