På hotellet igen

Hej på er! Hur har ni haft det? Själv har jag haft det toppen, nu är vi tillbaka på hotellet efter en hel dag ute i staden. Jag är helt slut efter att ha gått hela dagen, känner inte ens av mina fötter längre. Känns som om jag har tappat dom haha. Vi började dagen med att gå förbi London Bridge, som ni ser på första bilden, såklart. Visst är den fin?! Ni ska bara se hur den ser ut på natten! Den är helt magisk.
 
När vi kom in till stan så gick vi runt lite, kollade mest runt på själva London, inte några affärer utan i njöt mest av vädret som var strålande sol, blå himmel och lite vind. Hur mysigt som helst! Vi satte oss på en resturang och jag beställde bacon inlindad i kyckling med chips (dom kallar pommes fritz for chips där konstigt nog) som var hur jäkla gott som helst. Har en känsla av att alla mina dagar på gymmet/ute kommer vara slöseri efter den här London veckan haha, onyttig mat vart man än kollar... Hoppas jag överlever ;)
 
När vi hade ätit klart så tog vi tunnelbanan till Notting Hill, det var så himla fint där! Husen var färgade i regnbågsfärger och det var små butiker längs vägarna med allt möjligt som tex smycken, antik, souvieners, kläder och tavlor m.m. 
Och så måste jag bara säga att det var rätt så kul att se detta runt varenda hörn haha...
Eftersom att det krävdes ben för att gå haha (och energin tog slut ibland) och jag behövde påfyllning så åt jag en sådan här mums bit några timmar efter lunch.
 
ps. Det här inlägget skulle publicerats tidigare! Men pga internet problem så blev det inte så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0