On top of the world

Bästis och jag i parken ♥ 
Brudarna påväg till parken med jorgubbar och choklad ;)
Såhär gott såg det ut och det var så gott också!
Picknik ute i solen 
Bilden säger väl det mesta? 
Ni får alltid mig på så bra humör mina brudisar!
Haha "lilla" jag som knasar mig
Det är många bilder på när vi hänger i den här stången haha...
Här är lite bilder från dagen! Resten kanske ni får se en annan gång! Fan så mysigt och kul vi har haft det idag, vädret var rätt så bra, vi hade picnik och skrattade och tog helt knasiga bilder. Vi har även lagat mat tillsammans och spelat in en massor av roliga videos tillsammans och bara klantat oss som alltid. Och nu sover vi över här hos mig och ska kolla på en film på nattkvisten haha. Världens härligaste dag har det varit idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0