Nu lyfter vi!

Nu sitter vi på planet! Alltså apropå det, en av de bästa sakerna jag vet är känslan när planet lyfter... Det är något jag alltid ser fram emot hehe. Förutom tillbaka resan, för den är aldrig rolig. När man ska hem till sverige igen liksom... Men det kittlas så mycket i magen och man känner verkligen att planet lyfter! Så coolt :) Och för att inte tala om utsikten! Älskar att flyga igenom molnen, haha nu låter jag lite töntig men det får jag göra då. 
 
Bloggar antagligen imorgon bitti (om jag har internet) för jag kommer säkert vara sjukt trött när vi är framme i London. Ha det så bra i sverige allihopa, när jag kommer tillbaka från London så sticker jag och bästis till Gotland i några dagar hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0