London

Tänk att jag åker hit ikväll! Planet lyfter 17.40 så vi måste vara där 1 och ½ timme tidigare för att gå förbi kontrollen och lämna in bagage osv. Ska försöka tidsinställa några inlägg utifall jag inte skulle ha möjlighet till internet, men vet inte om jag hinner. Har inte ens börjat packa än! Haha så typiskt mig att vara ute i sista minuten, jag vet. Synd att det är så fint väder när jag ska packa och fixa m.m hela dagen, kommer inte hinna njuta av det soliga vädret alls. Får hoppas på att det blir fint väder i London istället! 
 
Det ska bli så sjukt härligt därborta, shopping, god mat, sight seeing, den engelska frukosten, alla fina ljus på kvällarna, alla fina foton jag kommer få, att vandra runt i en stad jag aldrig varit i förut och uppleva den engelska staden! Ska bli så himla kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0