Hemma från Gotland

Hej på er! Nu är jag tillbaka från Gotland som var hur härligt och mysigt som helst! Solen stekte på alla dagarna och himmlen var blå och fin. Vi solade, badade, skrattade, åt mat, mumsade på glass, drack massor med vatten (det var sååå varmt). Och hade en jätte underbar halv vecka i mysiga Gotland! Och alltså, tofta stranden är magisk! Sanden är lika vit som den är utomlands och lika mjuk också. Det var skönt att den inte var lika varm dock för jag tycker inte alls om när sanden man går i är varm för då får jag panik haha. Fötterna bränns och det är ingen känsla jag gillar, så tofta var perfekt för mig! Förutom att jag brände mig nästan överallt som den typiske svennen jag är. Och havet är ju inte lika turkost, men det var den finaste stranden i sverige och det kändes faktiskt som om jag var utomlands, vilken känsla alltså!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilka härliga bilder! Gotland är så fint :)

2013-07-21 @ 18:27:54
URL: http://makeupbylinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0