DANGEROUS

Vet att jag uppdaterat dåligt idag men tiden rullade och jag hade kul. Jag och Angela satt några timmar och fixade våra bloggar haha. Till slut blev vi nöjda! Men det är fortfarande lite små saker jag vill fixa till i min blogg. Som tex, min header och lite annat. Såg även att jag hade photoshop kvar i min dator, så gjorde om en bild som jag och min mamma tog hos en modellargentur när jag var 12/13 år. Men vet inget alls om det, så redigerade lite lätt bara :-P


Ligger nu och njuter de sista minutrarna av att ha katterna på besök innan sanna kommer och hämtar dem. Och åker iväg hem till henne mot stockholm. Det har varit så himla mysigt att ha Sheela & Sasha här. Varenda morgon väckte de mig och sprang efter mig hela tiden och ville ha uppmärksamhet. Alltid när jag stog och sminkade mig så hoppade Sheela upp på bordet brevid mig och tittade som om hon tänkte "ska du inte klappa mig? ^^"


Och varenda kväll när jag satt i soffan så kom Sheela och låg på mig (vilket kunde vara hur länge som helst!!) Hon ändrade ställningar hela tiden, ena stunden låg hon utsträckt vid min hals, andra stunden vid min mage som en liten boll osv. Åh vad jag kommer sakna henne! Sasha med, den lilla filuren ;-)

Under tiden jag skrev det här inlägget så hann Sanna komma och hämta katterna. Va tomt det blev.. Iallafall så sitter jag med mamma och kollar på Natt på Muséet 2 som går på kanal 4. Kommer verkligen sakna mina små  tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0