börjar och avslutar dagen med dagens outfit!

förlåt för såå dålig uppdatering! men har ju sovit hos angela, fan så kul vi haft! orkar faktiskt inte babbla på och rada upp allting hela tiden hahah.. det kanske räcker med bilder att jag lägger upp bilder imorgon istället? 

ser nämligen att statistiken minskat lite... men ni får faktiskt ta och kommentera också om jag ska blogga, annars blir det ju tråkigt ju! älskar ju era kommentarer..

ska snart se på missade program på kanal5.play som vanligt haha, men brukar ju missa mina program jag följer... wow, när jag verkligen tänker efter så är det många program jag följer! one three hill, dh, vänner, 2 ½ män och några fler men har lite hjärnsläpp nu bara för att.

och här är dagens outfit:


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Snygg outfit! :D



sv: Ja visst är det Justin Bieber! Har förresten lagt ut en halv speed drawing om du vill se. xD

2011-08-28 @ 22:24:18
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0