i wanna jump jump jump all around.

vaknade av att birka och balder hoppade på mig ( hundarna ) så då gick jag upp för jag hade legat i sängen ett tag. vet inte vad jag ska göra idag, men fryser som fan.. så ska nog ta på mig pappas mysiga puma tröja :) ska städa upp lite i rummet och lägga lite kläder i tvätten och fixa till lite, efterssom klockan inte alls är så mycket så hinner jag lagom till allt det där och lite till. ungefär vid elva, tolv tiden så ska jag övertala pappa att vi åker in till stan och köper ett vitt eller svart linne (a)  kanske både och.. vem vet?

G A M M A L  B I L D !


Kommentarer
Postat av: emmanorrman -

älskar bilden! <3

2010-09-18 @ 20:37:26
URL: http://emmanorrman.blogg.se/
Postat av: Anonym

gah fint! Seriöst du passade så sjukt bra i den där stilen!

2011-06-06 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0