I LIKE THE BOOM BOOM PAOO

shabba tjena hallå, ja det är ju vi två. haha, har varit hos linus med max och matilda så har inte kunnat blogga. vi har kollat på film, varit med i fokus ( jag och max haha ) sen har matilda och max mysat lite ;) och jag har lekt med linus stol och dunkat musik! vi köpte även lite dricka och chips och godis såklart för matilda och max är beroende :o haha, ah men nu ska jag iallafall lägga upp lite kläder och saker jag fick idag av olika personer. Kram på er
shabba tjena hallå, ja det är ju vi två. haha, har varit hos linus med max och matilda så har inte kunnat blogga. vi har kollat på film, varit med i fokus ( jag och max haha ) sen har matilda och max mysat lite ;) och jag har lekt med linus stol och dunkat musik! vi köpte även lite dricka och chips och godis såklart för matilda och max är beroende :o haha, ah men nu ska jag iallafall lägga upp lite kläder och saker jag fick idag av olika personer. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0