Godnatt sociala folk

ska tvätta bort sminket och borsta tänderna nu och draa mig till sängen.. haha :) kände för att skriva det där x) måste verkligen vakna imorgon bitti! för det har jag gjort hela veckan, brukar bli sen och så men det här ska bli min duktiga vecka, plus att vi har skolfoto imorgon!! fast som tur så har vi det kvart över tio, men ändå ;') om jag hinner, blir det morgoninlägg, men det är inte säkert. tror faktiskt inte att det blir så, för jag älskar att vara i skolan tidigt.
typ alla är där och ja.. men när jag kommer hem får ni en bild, kram.

Kommentarer
Postat av: miccis

sv:

tack!

2010-09-23 @ 21:07:18
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0