Första & sista inlägget blir nu..

.. för idag, alltså förlåt att uppdateringen har sugit idag. först åkte jag direkt hem till angela med savannha. var där till fem, sen åkte jag till mammas kompis för att fira hennes dotter som fyllde nio. kom hem nio ungefär.. kram

imorgon kommer jag blogga för jag har inte bestämt med någon direkt. men jag slutar klockan två & ni märker om jag inte bloggar före tre, för jag gör inte det så är jag definitvt inte hemma! håller just nu på att mata in vatten bilder jag tagit med kameran som jag tänkte lägga ut imorgon.. OM det inte blir någon kompis imorgon så blir det, städning, pluggning och datorn. sen kanske det blir utgång runt kvällen, det får bli en händelse helt enkelt. sticker tidigt på lördagen så inget morgoninlägg där inte.. blir borta hela dagen på lördag,
ska nämmligen träffa min pojkvän på eftermiddagen ;)


NO PICS TODAY. HAR INTE TAGIT NÅGRA, SORRY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0