Break my bones

Helloj där! Kom ju fram för länge sen haha. Men pappa och jag är ensamma ikväll. Ingrid är i knivsta på något möte. Så jag ville vara social med han och balder :) Fast nu är jag ensam i huset. Dem är ute och går. Kände att jag är så varm nu och vill behålla den härliga värmen. Ska nog forsätta sitta här framtills jag ska sova. Lyssnar på någon ny rihanna låt, eller asså jag har aldrig hört den förut iallafall. Och nu börjar den äga sönder i mina öron ;) Puss från mig, hon där nere på bilderna !

 

jag är ensaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmm


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gör du en sån där fjortis grej på en av bilderna!?

den med svart vit, tsss.. O.o

2010-11-19 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0