TILL DIG.


är hon inte vacker?


2010 , 29/10
Måste bara skriva av mig. 


När jag fick reda på att du hade cancer kunde jag knappt tro vad jag hörde. Förstod att din tid var inne, att jag aldrig mer ska få se dig. Alltid när vi satt & åt så åt du också eller så mjauade du och strök dig på våra ben. Alltid när jag var ledsen så kom du till mig som om du förstod. Alltid när jag ska sova så kommer du upp till mig och lägger dig brevid mig. Alltid när jag kommer hem från skolan så står du på andra sidan dörren och väntar på mig. Men inget sånt mer längre.. :'( Du har alltid varit så snäll och underbar. När jag var liten kunde jag dra dig i svansen, stoppa ner dig i min dockvagn med massa filtar,bärde dig hela tiden. Hållde på med dig nästan jämt och du gjorde ingenting mot mig.. Du sa inte ifrån eller någonting. Du lät mig leka med dig. Du var så snäll & gullig. Alltid när andra folk har träffat dig tex. Vetrinärer, så har du fått beröm för hur du ser ut. Dem säger att du är så lugn och vacker. Det stämmer ju älskling. Dollan, du är den bästa jag vet.. Du har alltid varit där för mig, alltid. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till idag. Förlåt om jag inte klappade dig eller så riktigt mycket, men jag ville känna hur det skulle kännas utan dig. Jag ville inte klappa dig som bara den och sen gråta ihjäl mig och inte vara någon procent redo. Jag är aldrig redo, men det måste ju hända? Du mådde inte bra och du hade inte mycket av magsäcken kvar.. Cancern hade tagit över :'( Jag är så ledsen att du inte finns här.. :'( Jag saaaknar dig mest :'(

/ din janelle.

Ni kanske tycker det här är löjligt,
men hon har gjort mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Johanna

finaste katten <3 kommer sakna henne..:(

Älskar dig Janelle och finns alltid <33

2010-07-29 @ 17:31:50
Postat av: josefina

2010-07-29 @ 20:49:16
Postat av: josefina

det är så sorligt att hon är död kmr sakna henne otroligt mkt<3 hon är jätte vacker . saknar henne redan ´:( älskar dej gumman<33

2010-07-29 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0