GRÄNBY CENTRUM

Halloj där alla människor. Idag har jag ju varit med Matilda, vi var först på Gränby Centrum och kollade på rean. Efter ett tag så åkte vi till mig för att jag hade hittat två linnen som jag ville ha och jag skulle ha pengar till det. Åkte tillbaka dit igen, köpte det jag skulle ha. Fast när jag hade gjort det så hittade jag ett annat linne som jag ville ha istället för ett rosa :) Så nu har jag ett turkost linne och ett " leopard " linne :') Matilda köpte några hårnålar, så då passade jag också på att göra det för mina är nästan slut. Love and hugs

Kommentarer
Postat av: tove

sötnos :)

2010-08-07 @ 19:21:57
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sötaste sötnosar <3

2010-08-07 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0