Skolfoto

Hallådär!
 
Idag hade vi skolfoto... Vårat sista ju! Haha lite sorgligt ändå. Men alltså jag fattar inte, jag blir jämt SÅ nervös precis innan man ska ta fotot! Då menar jag poträtt fotot, inte klassfotot. Men tvingar mig själv att ta poträtt, för annars vet jag att jag kommer ångra mig i framtiden. Älskar ju att kolla på gamla skolkataloger, foton osv. Och vill ju visa mina barn i framtiden hur jag såg ut på min tid, då jag växte upp! ^^
 
Så det var det som hände i skolan idag, jag hade på mig ett par av mina nya skor, en vit tröja med V-urringning som är ny, ett halsband som är nytt och ett par svarta jeans till det! Köpte ett par andra höstskor också som det finns bild på min Instagram (janelleandersson). Men kan visa bild här en annan dag! Juste, mötte även post gubben i trappen när jag kom hem, och såg då att mitt smink som jag beställt kom! Blev så glad hihi. 
 
Har bara beställt en grej till ögonbrynen och concealer, ska beställa mer men inte just nu då jag verkligen behöver låta plånboken vara ett tag haha. Tänkte visa er det senare iallafall, nu måste jag göra mig iordning för att dra till gymmet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0